Sen

Czy sabotujecie wasz sen?

Po maratonie spotkań w pracy czy zwalczaniu innych trudności, wyda się niemożliwym cieszyć się ośmiogodzinnym błogim snem. Ale te trudne czasy mogą nastąpić, gdy my naprawdę potrzebujemy wypoczynku, stąd skąpienie się snu właściwie zrobi bardziej trudnym panowanie nad stresem. Więc przestań rzucać się i obracać się. Mamy najlepsze porady jak osiągnąć dobry nocny sen nawet w stanie stresu.

Rytm czasu na sen – wasz plan działania.

  • · Nie pracuj w łóżku, czy nawet w sypialni. Zmiana prześcieradeł i poduszek na biurko zrobi bardziej trudnym postrzegać sypialnię jako miejsce spoczynku. Stanowcze wyrzucenie laptopu, telefonu, i każdego innego technologicznego urządzenia jest dobrym działaniem przed snem. Sztuczne światło wychodzące z tych gadżetów może spartaczyć naturalne cykle snu ciała.

 

  • Chodź spać w rozsądnym czasie. (I zrób to zwyczajem) Szczególnie, kiedy jesteśmy przeładowani pracą, może wydać się kuszącym nie kłaść się przez całą noc robiąc ostatnie poprawki w projekcie. Ale całonocne zaangażowanie się może bardzo utrudnić skupienie się następnego dnia. I ciągle czuwanie do wschodu słońca może uszkodzić zdolność uczenia się i prowadzi do większych poziomów niepokoju. (Teraz to jest czymś powodującym stres). Trzymaj się regularnego spania i sprawy potoczą się lepiej rano.

 

  • Odprężenie się. Ważne jest mieć trochę czasu na odprężenie między skończeniem pracy a wczołganiem się pod kołdrę. Spróbuj wziąć ciepły prysznic lub popijać ciepłą herbatę. Jeśli dokuczliwe kłopoty zmuszają do czuwania, wpisz je do dziennika. Czy odpręż się gdy zasypiasz od relaksującej muzyki.

 

  • Zażyj głębokiej drzemki. Jeśli monstrum stresu wstrzymuje od solidnego nocnego wypoczynku, spróbuj podrzemać w dzień. Od dziesięciu do 20 minut powinno być wystarczającym dla odczucia odświeżenia się i większej czujności. Zrób na pewno drzemkę po południu, będziesz zdolny spać w nocy.

 

http://www.livestrong.com/blog/are-you-sabotaging-your-sleep#ixzz26kWO1Bzt

 

 

News!

Czy wiesz, że...
Imbir jest pomocny dla zmniejszenia bólu mięśni i bolesności po fizycznym wysiłku
Czy wiesz że...
Banan, zawierający trzy naturalnych cukry – sacharozę, fruktozę i glukozę w połączeniu z błonnikiem, daje natychmiastowy, ciągły i znaczący przypływ energii ?


Nowości

Popularne


Stworzone dzięki DATAGRAM.
Program do fakturowania | Antywirus dla szkoły | Serwis szkolnych pracowni komputerowych |