Rytm snu

Rytm czasu na sen – wasz plan działania.

  • · Nie pracuj w łóżku, czy nawet w sypialni. Zmiana prześcieradeł i poduszek na biurko zrobi bardziej trudnym postrzegać sypialnię jako miejsce spoczynku. Stanowcze wyrzucenie laptopu, telefonu, i każdego innego technologicznego urządzenia jest dobrym działaniem przed snem. Sztuczne światło wychodzące z tych gadżetów może spartaczyć naturalne cykle snu ciała.
  • Chodź spać w rozsądnym czasie. (I zrób to zwyczajem) Szczególnie, kiedy jesteśmy przeładowani pracą, może wydać się kuszącym nie kłaść się przez całą noc robiąc ostatnie poprawki w projekcie. Ale całonocne zaangażowanie się może bardzo utrudnić skupienie się następnego dnia. I ciągle czuwanie do wschodu słońca może uszkodzić zdolność uczenia się i prowadzi do większych poziomów niepokoju. (Teraz to jest czymś powodującym stres). Trzymaj się regularnego spania i sprawy potoczą się lepiej rano.
  • Odprężenie się. Ważne jest mieć trochę czasu na odprężenie między skończeniem pracy a wczołganiem się pod kołdrę. Spróbuj wziąć ciepły prysznic lub popijać ciepłą herbatę. Jeśli dokuczliwe kłopoty zmuszają do czuwania, wpisz je do dziennika. Czy odpręż się gdy zasypiasz od relaksującej muzyki.
  • Zażyj głębokiej drzemki. Jeśli monstrum stresu wstrzymuje od solidnego nocnego wypoczynku, spróbuj podrzemać w dzień. Od dziesięciu do 20 minut powinno być wystarczającym dla odczucia odświeżenia się i większej czujności. Zrób na pewno drzemkę po południu, będziesz zdolny spać w nocy.
 

News!

Czy wiesz, że...
Imbir jest pomocny dla zmniejszenia bólu mięśni i bolesności po fizycznym wysiłku
Czy wiesz że...
Banan, zawierający trzy naturalnych cukry – sacharozę, fruktozę i glukozę w połączeniu z błonnikiem, daje natychmiastowy, ciągły i znaczący przypływ energii ?


Nowości

Popularne


Stworzone dzięki DATAGRAM.
Program do fakturowania | Antywirus dla szkoły | Serwis szkolnych pracowni komputerowych |